josefsssons -            

En äkta vän är den som ser sorgen i dina ögon medan alla andra tror på ditt leende.

något är sagt, det sitter i mitt huvud. det har varit där för länge, det dödar mig långsamt.
jag försöker le med ögonen när du försöker kämpa. våga tro på mina ord. mitt försök att göra dig trygg och ge dig chansen att börja om på nytt. gav mig inget. jag hade känslan att jag fick mig själv att förstå. att jag fått många att tänka om på nytt. men det känns som du fått för höga krav. du vill bort till någon annan stans. glömma allt och få en ny chans. jag gav dej den och så många flera. varför vet jag inte. jag förlät dig för många gånger. jag lossades som om allt va bra även om jag blev sjukt sårad. men jag ville inte låta dej gå. varför lät jag dej inte bara få ångra allt varför förlät jag dej så lätt?. vi sa att vi bara skulle vara kompisar. vi skulle hållt allt vi sa. nu är allt annorlunda och det kommer aldrig bli som förut igen. våga inte tro att allt ska bli bra. för nu ger jag mig. jag vet hur svårt det kan va. men nu måste jag torka min tår börja om på noll och följa nya spår. du måste inse att ditt liv bara vill dansa men det är du som är rädd att trampa snett. du måste våga tro, du måste våga lita , du måste våga vara dig själv. du är värd så mycket mera. så nu måste du fundera på varför jag skrivit såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback