josefsssons -            

varje steg tillsammans

godmorgon bloggen :)

Jag sitter just nu i majas säng och kollar igenom gamla bilder på facebook, haha. Maja är och spelar match men det är så kallt i ishallar så jag stannade hemma. Snart ska jag fixa mig och möta upp Kajsa för att hämta en sladd till kameran, ja la faktiskt ner min i väskan innan ja åkte men sen fick jag för mig och blogga innan så nu ligger den kvar vid datan hemma. inte okej. Så därför får ja låna kajsas så jag kan slänga in några bilder under helgen ;)
Senare när maja kommer hem igen ska vi vidare till sollentuna centrum och stinsen, kolla runt i affärer och SHOPPA. haha. men jag lägger in bilder på det jag köpt när jag kommer hem. Nu ska jag fortätta kolla igenom bilderna. ♥
adam? albin, rebecca, kajsa, reban och jag. 1 år gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback