josefsssons -            

SNÄLLA RÖSTA :)

1.A PRIS
• presentkort på solresa från destination.se (värde 20.000)
• din designade bikini kommer produceras och säljas på nelly.com ( med ditt namn på )
• presentkort på nelly.com ( värde 10.000 ) till din resegarderob
• ett hawaiian tropic solkit för bästa brännan
• din egen vinnande bikini
2.A PRIS
• presentkort på 3.000 på nelly
• ett hawaiian tropic solkit
• vinnarbikinin
3.A PRIS
• presentkort på 1.000 på nelly
• ett hawaiian tropic solkit
• vinnarbikinin
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

 

Snälla rösta, puss

 


Kommentarer
Pauline Wågström

Hej :D Rösta gärna på min bok i tävlingen :)



http://www.kapitel1.se/pauline-wagstrom/vardelost



Tyvärr måste man vara medlem för att kunna rösta, men du kan väl göra mig den tjänsten? Det skulle verkligen betyda jättemycket för mig att vinna tävlingen :)

Orkar du inte rösta själv, så ge mig din hotmail, så registrerar jag dig. Då behöver du endast klicka på aktiveringslänken i mejlet och rösta på min bok "Värdelöst" :)



Jag röstar på dig om du röstar på mig :)

// Polly



Blogg: http://aboutpolly.devote.se
2010-04-23 @ 18:41:47

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback