josefsssons -            

om jag fick vara i din famn igen

Fia hade visst 2 bilder från idag, så jag slänger in dom så det blir lite roligare hehe.
just det glömde berätta att idag i stallet gjorde jag nått extremt hemskt hehe. Vi gick med en höpåse som skulle in i hagen och då va jag tvungen att ta mig igenom all lera som är där, och så fastnade skon i leran och jag fortsatte ett steg till och satt foten rakt i leran + vatten och i hagar är det inte lite lera heller så hela foten blev ner tryckt i lera och jag hoppa typ upp till nån liten gräsplätt som jag hitta, men sen skulle jag ju tillbaka och hämta skon och jag kan inte hoppa på ett ben i lera då hade jag ju dött, så jag fick gå tillbaka i leran, men jo det är ju rätt nice. snäll som mamma är ställer hon sig och as garvar och tar fram mobilen för att fota. Yee älska.

Kommentarer
EVELINA

HAHAHA din mamma in my <3

asså det känns som jag kommenterar din blogg jätte mycket, heheheheheh



Blogg: http://www.evelinas.devote.se
2010-04-09 @ 10:13:49
A m a n d a N y s t r ö m

hahahaha va stella oxå med ?



Blogg: http://amandanystroom.blogg.se/
2010-04-11 @ 17:44:55

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback