josefsssons -            

och efter allt är du tillbaka

Okej jag har inte haft lust/tid att blogga nu i helgen, men de blir mer uppdatering när skolan börjar igen. haha.

I fredags så gick jag,fia och eve ner på stan efter skolan, köpte godis och sen gick vi till Anna på torget och fika, och prata i typ 2 timmar, as nice. Sen vidare hem till fia ett tag. Cykla hem till mig hämta tröja och sen ner till pizzerian. Tillbaka hem till mig och snacka i 2-3 timmar. Älska. Packa saker och sen hem till fia för att sova där.

Idag. Vakna hos fia med eve också, gick upp åt frukost sen hem duscha och klä på mig , sen kom typ sjukt många hit, massa kusiner och bla bla bla... hahha min farmor fyllde 80 så aa det va många här :o Jag är inne på min lilla data så jag har inga bilder men det kanske kommer imorrn då :)

Sen blev jag jätte trött gick in på rummt och somna, nu har jag väldigt tråkigt och jag orkar inte gå ut så jag får ha det tråkigt ;/

stort plus till er som orkade läsa det där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback