josefsssons -            

jag trodde på kärlek då

Usel uppdatering jag vet. Men idag har jag inte haft lust att vara med på bild eftersom att jag gick hemma och såg ut som jag sovit i 3 år, nej men jag såg väldigt trött ut i alla fall. Men jag har i alla fall försökt packa lite, senare ringde eve och sally och undra om jag vill va med dom för att pigga upp dom lite för dom va väldigt sega heheh. Sen kom fia dit också. Vi pratade lite om killar you know ;) hehe men vi lyckade också cykla och köpa godis och skratta för ett år fram. Älskar dom tjejerna.

Runt 7 åkte jag till stallet för att fixa lite saker och sen hem och ringa Felicia för att prata om lite saker. Gick väldigt bra det va bara lite missuppfattningar. Nu har jag nyss druckigt upp en kopp te, och haft ansiktsmask också.

Jag kommer blogga nån gång imorrn, men sen under helgen blir det ingen uppdatering alls eftersom att jag ska på innebandy cup imorrn men vi åker runt 6 imorrn så hinner skriva innan, och vi spelar våran första match samma kväll kl. 22.30 för er som ville veta det . hehe.

om det blir några bilder från helgen kommer det självklart komma när jag kommer hem :)
Dom som orkade läsa det där är super bäst. hehe.

Kommentarer
EVELINA

jag är bäst!



Blogg: http://www.evelinas.devote.se
2010-04-08 @ 23:23:44
Fia

älskar dig !



Blogg: http://fiamurakas.blogg.se/
2010-04-09 @ 11:46:30
A m a n d a N y s t r ö m

va matchen så sent? haha, typ sally sa att den va 8 elr något xd



Blogg: http://amandanystroom.blogg.se/
2010-04-11 @ 17:43:08

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback