josefsssons -            

I don´t know what I'm fighting for

Morgonen började med att pappa ringer 8 för att jag ska springa upp och kolla efter några nummer. pust. Somnar om vaknar 5 i 12 av att amanda ringer och säger att dom kommer 20 över och hämtar mig. Jag springer runt och hämtar mina saker och fixar mig, och sen äter lite. Sen åkte vi till stallet och träffa hannah lite där också. Blev mycket skratt. Sen gick vi hem från stallet, as jobbigt men ganska skönt tog typ 1 timme och 20 minuter. hahha.


När jag kom hem hade min syster gjort vofflor som jag mumsa i mig. Nu har jag precis duschat och så, ska typ städa lite i rummet, och kanske börja lägga från saker till cupen får se :)
skriver kanske senare om jag har nått att skriva om :) ♥

Kommentarer
ester

oj, har ni gjort om hemma? :) <3



Blogg: http://ybrings.devote.se
2010-04-06 @ 19:22:06

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback