josefsssons -            

Stadium Sports Camp 2010

Hej bloggen !

Just nu sitter jag och kollar runt på lite bloggar och så. Men jag gick nyss in på hemsidan stadiumsportscamp.se och det är då ett jätte stort sport läger för er som inte vet, Och jag fick se att det går att anmäla sig nu, visst det är inte fören nästa år men de blir fullt fort och jag ÄLSKAR att boka tidigt för då vet man att man kommer in.
Jag åker varje år på det här och det är lika roligt varje gång, minne för livet säger jag !
Det finns hur många sports som hälst att välja mellan och jag tror jag kommer gå på innebandy i år för att utvecklas.
Absolut värt att kolla in deras hemsida www.stadiumsportscamp.se ni kommer inte ångra er, JAG LOVAR !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback