josefsssons -            

sjuk !

Hej bloggen,
igår va de en riktigt seg dag i skolan, och jag frös och mådde dårligt nästan hela dan, och när jag kom hem visade det sig att jag hade 39 grader i feber, jätte kul och timat till lovet såklart också. Har inte varit sjuk på AS länge och så ska man ju bli det just när jag hade planerat att åka till stockholm och träffa alla och plus att malin från värmland ska komma. Men de e bara ligga och vila så ska jag FAN BLI FRISK ! är på god väg hahha febern är nästan borta och de e på grund av det att jag orkade hämta datan och blogga lite.

Och fy vad min statestik sjönk igår :o hoppas det går upp igen :D ♥



Kommentarer
sally

Krya på dig



Blogg: http://salley.blogg.se/
2009-10-23 @ 16:43:29

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback