josefsssons -            

Sommardag !

Hej alla,  Idag har det varit väldigt fint väder och jag har varit ute mästa dels av dagen..♥
Och sen kl.16.30 ungefär kom min kära Maja ♥ Och vi tog en sväng ner till stan med våran bäste vän cykeln och köpte glass, riktigt gott. 



klädsel:                                                                  Hår:
  • 2 linnen från Gina Tricot                  Mina orginal lockar
  • Kofta från Joy                                    Luggen utsläppt
  • Shorts från ? (Tyvärr glömt)            Plattat i topparna
  • skor från ? (hittade dom i skåpet idag, jätte gammla)          
 


Jag måste bara säga att jag gillade skorna jag hittade i skåpet (dom har typ legat där i 2 år) ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback