josefsssons -            

Stadium Sports Camp 09 !

Hello !
Nu hade jag tänkt att uppdatera efter en sjukt rolig vecka på sports camp men som ni förstår så kan jag jue inte skriva om allt som hänt. Men jag och Maja hade i alla fall sjukt kul, vi testade på innebandy,basket,simmning,beatch handboll,frisbi,brottning,fidrott,dans,tennis,fotboll,blind boll,gymnastik,skate,sportsskytte, ja det va nog alla tror jag !
Jag kommer inte ladda upp alla bilder på bloggen tyvärr men det skulle ta väldigt lång tid ! Men nu får jag låta bilerna beskriva lite mera. ♥


På väg till fridrotten, asså sjukt kul vi hade i bilden alla, tack för det ! pussss

Jag lyckades typ få en bild när alla redan gått, men riktigt rolig dag med massa tävlingar !♥



Lova♥ vi hade sjukt kul, sakna dej massa !      •Och er killar så sjukt sköna och fulla med
alla minnen, jag glömmer aldrig sista natten, •humor och roliga komentarer, pusss ! ♥

Pingis bordet, herru gud asså, har nog inte     Maja i nån slags snurr grej, men tydligen så
skrattat så mycket på riktigt länge, tack för         va den ingen höjdare, !
en sjukt roligt dag/vecka allihopa !

och discot, fy f*an vad kul vi hade !

Men detta måste jag påstå att det va ett av mina roligaste minnen, ! ♥ Jag måste bara säga att jag glömmer er aldrig !

Förhoppningsvis åker jag tillbaka dit på lördag och är där i 1 vecka till, jag bokade en vecka till när jag kom hem men jag måste bara vänta och se om vi kommer in igen ! pusss på allt



Kommentarer
ester

visst är handboll roooligt:D

(L)



Blogg: http://ybrings.blogg.se/
2009-06-29 @ 20:55:47

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback