josefsssons -            

♥ Sports Camp ♥

Hello,
idag så har Fia och jag bara legat i sängen vid datan, Det märks att man har sommarlov nu.
Men jag måste bara säga att jag åker till Sports camp på Söndag ♥ Fy fan va kul det kommer bli, jag åker dit med Maja.


För er som inte vet vad det är gå in på www.stadiumsportscamp.se och läs lite !...♥

Och jusst det jag hade några förfrågningar om vart jag köpt min klänning och mina lösnaglar !

Klänningen: är från Gina Tricot.

Lösnaglarna: är från coop forum, va tvungen att ha det och det va det enda som var öppet så jag gick in där. Men det visade sig visst sig att dom också hade !




Kommentarer
evelina

coop forum vare, för jag tror inte att konsum har :)



Blogg: http://widaeus.blogg.se/
2009-06-14 @ 19:05:07
Sara

inte för att ja känner dejj, men ja känner ester, ja ska också t sportscamp viken sport ska du på ?(a)



Blogg: http://shhit.blogg.se/
2009-06-18 @ 21:57:46

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback