josefsssons -            

Regnväder !

Hej alla söta läsare, Idag så har det hänt väldigt mycket. Jag slutade slöjden och utanför satt Ester och Evelina och väntade på mig, och jag tog med mig min spegel som jag gjort. (det kommer bilder på den)
Men ute regnade det väldigt mycket, och jag fattar inte hur man kan ha så J*VLA kul med ett litet paraply, men det hade i alla fall vi. Jag tror att jag skrattade exakt hela vägen hem, och jag kan bara säga att min spegel råkade ut för väldigt mycket på vägen hem ! Jag har även en film när vårat paraply åkte upp, alltså det va som på bilden nedanför (ni får komentera om jag ska lägga in den)

                  På väg till stan för att göra dagen ännu bättre med lite jordgubbar !...♥
Evelina , Ester & jag !..♥     Hahaha, jag höll på att skratta ihjäl mig + alla på stan !

                       Vårat inköp, jordgubbar från Belgien. Riktigt goda va dom...! ♥

Ja det var en väldigt lyckad dag tjejor...! ♥ Och så måste jag bara tacka för alla komentarer jag får =)

Ha en bra kväll



Kommentarer
Becca

jordgubbar är gött! :D

Fin blogg! :)



Blogg: http://beccablue.blogg.se/
2009-06-04 @ 19:20:27

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback