josefsssons -            

Stadium Sports Camp 09 !

Heeej, ! ♥
Nu har inte jag bloggat på åratal, men nu kommer det, Jag har nog glömmt att skriva att jag åkte till sports camp 1 vecka till. När jag och Maja kom hem så kollade vi om det fanns platser kvar, och så blev det 1 vecka till på sports camp ! <3
Jag kan inte lägga in alla bilder för det blir sjukt många då, ! Men här kommer några bilder.. !

Jag och John, minne för livet, 2 veckor med dej va så sjukt kul, Bästa killen jag någosin träffat !

Haha Otto, finns många minnen med dej med, te.x tofflorna ! :P

Hahaha, kommer aldrig sluta skratta åt när Maja skulle köra detta ! <3

Utanför vårat hus ! <3

Godis och läsk för en vecka. !<3
'

Trappan, hahah minne ! <3

Suddig bild jag vet, men va tvungen att lägga ut den ! <3
 
Jag, vid inchekningen !                              Hahaha, väldigt stadigt där, ÄLSKAR ER ALLA !
 
Malin, puss på dej, saknar dej enormt mkt, <3  Asså våra ledare hade så sjukt bra humor,
                                                                     bara för att den va lika dårlig som min :P
 
Jag :D                                                                Sakna, sakna sakna, saknar ♥
                                 
                           Hahah, så himma sköna, hoppas vi syns nästa år ! <3

Ja det va lite bilder och sånt från Sports Camp, jag måste bara säga att jag ska dit nästa år igen helt klart asså ! ♥



Kommentarer
natalie

naw så söta! ( du och john)



Blogg: http://nataliewestermark.blogg.se/
2009-07-21 @ 21:24:18

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback