josefsssons -            

"promenad"

Hej sötisar ! <3
Nu har vi varit och hämtat Ester vid tågstationen, :D sen åkte vi till en resurang och åt, det blev mycket skratt där !"
Men sen när vi kom hem gick vi ut för att ta lite bilder vid havet, fast det va typ STORM och vi flög fan nästa iväg as läskigt men garva som fan ! ♥ Bilderna kommer men utan ram faktiskt, sorry men jag orkar inte det just nu eftersom att jag måste blogga för flera dagar nu, min USB kabel ligger kvar hemma och gör väldigt mycket nytta där, men som tur va så kom Ester med sin och nu kan jag ladda upp bilder igen :D ♥

 

 
 
 
 
 
            

Ja det va några av bilderna från idag, ♥ jag kommer troligtvis blogga om några andra dagar också men vi får se, <3



 







Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback