josefsssons -            

Hemma i Mariefred igen! :/

Hello ! ♥
Dagen började med att jag vaknade klockan 11.30 ! haha Brukar inte sova så länge men så blev det, Sen efter att jag legat och smsat och ätit frukost ringde Circe och undrade om vi kunde va, så nu sitter jag nere på stan och precis köpt en glass och lite godis med Circe,  ! ♥

Senare hade jag tänkt att söka runt lite på olika affärer och kolla om jag hittar den där jäkla mysdressen som jag ALDRIG hittar ! Men om ni kanske vet vad jag menar så skicka en komentar snälla ! <3 det är både mysbyxor och en tröjja den är rosa den jag vill ha men det finns massa andra färjer ! <3 haha ♥ skullee bli as glad om jag fick köpa den innan jag åker till varberg på Söndag ! <3 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback