josefsssons -            

julklapparna (L)

hej alla !

Jag har inte berättat vad jag fick i julklapp så jag tänkte göra det, faktisk väldigt nöjd med det jag fick :D

♥ en mobil
♥ DKNY parfym rosa
♥ en t-shirt från gina
♥ ett linne från gina
♥ massa smink saker
♥ en grön adidas tröja
♥ snö örhängen (av storasyster)
♥ pressentkort på gina 200 kr (av evelina)
♥ armband (av evelina)
♥ och så har jag inte hunnit träffa sally och ester en

just det jag önskade mig 2 parfymer, britney spears fantasy också, men min syrra fick den så jag kan ju alltid sno lite av henne, för de e min ABSOLUTA FAVORIT PARFYM ! måste köpaaaa.

Tack mamma och pappa för allt :D ♥

Kommentarer
EVELINA



2009-12-26 @ 23:28:55
EVELINA

sv:

men jag älskar den bilden :)



Blogg: http://widaeus.blogg.se/
2009-12-26 @ 23:30:03

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback