josefsssons -            

uppdateringen ?

Hello sötisar, !

Först måste jag bara säga förlåt för uppdaeringen, jag vet att den varit usel. 
Men dom sista dagarna i varberg har jag helt enkelt inte orkat blogga, och sen åkte vi till några kompisar i bohuslän och va där i 2 dagar. Jag kommer förhoppningsvis lägga in nån bild där ifrån också senare under dagen.

Men just nu sitter jag och kollar lite bloggar och snart ska jag faktiskt ta min tid till att rensa mina bilder i datan, det är sjukt många och dom flesta är dubbla för att dom är olika storlekar, en för bloggen och den orginala storleken, jag tycker det är väldigt onödigt med dubbla när man inte andvänder dom. Men nu måste jag nog börja med det så jag hinner med det idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback