josefsssons -            

Sibel Rebzep

Hejsan !

Dagen började med att jag vaknade runt 11, gick upp och satte mig vid datan. Sen åkte jag in till strängnes en sväng.

Det blir inte så många bilder på mig och min outfit nu för tiden men jag lovar att jag kommer bli bättre på det när skolan börjar, jag har bara inte orkat göra mig i ordning när man bara sitter hemma endå, lite onödigt att klä på sig och sminka sig när man bara sitter här. ♥


Just det jag satt och kollade runt lite på youtube, och så kom jag in på sibel från idol, Hon sunger så himmla bra ju, och så såg jag hur fint hår hon hade har inte tänkt på det innan.  det är så oretvist att dom som ser sjukt bra ut också ska kunna sjunga, jag vill också ! <33

   

aja jag får väll sitta och kolla runt lite till, kanske kommer nåt mera inlägg snart igen ! 



Kommentarer
sally

du har redan så sjukt fint hår matilda <3



2009-08-13 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback