josefsssons -            

Outfit...

Hello !

Jag tänkte faktiskt skriva för idag och igår. Igår va det första skoldagen "pust" vi gjorde inte så mycket förutom att vi fick nya skåp + matrial, efter skolan gick Amanda,Fia och Circe med mig hem och senare tog vi bussen till stallet.
 
                                              Gårdagens outfit !

                          • Tjocktröjja 
                          • Jeans från bik bok 
                          • Linne (röd/rosa) Gina Tricot 
                          • Vit t-shirt H&M 
                           

Idag, Så va det skola igen och sista lektionen va det skolfoto också, hoppas att jag lyckades se okej ut på det, vilket jag ALDRIG lyckas med. 

                                           Dagens outfit !

                          • Linne (ljus rosa) Gina Tricot
                          • Linne (svart med text) Gina Tricot
                          • Rosa kofta Joy
                          • Jeans Bik Bok
                           

Jag hade faktiskt tänk att göra om min design, men jag vet inte hur den ska se ut så det är inget som kommer bli klart på ett bra tag ! Men nu ska jag kolla lite bloggar och så. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback