josefsssons -            

Min systemkamera !

" PUST "

just nu är jag väldigt trött men jag slänger in ett litet inlägg endå, Idag så gick jag,maja,emma och reban ut och letade efter mina skor, men nej dom hittade vi inte så dom ligger där i skogen nån stans.
Men sen tog vi tåget till häggvik och träffade alex,rasmus och gustav där. Runt halv 5 kom pappa och hämtade mig och kan ni gissa? han hade tagit med min systemkamera på vägen och åkt in med den till en nikon affär, och fråga om dom kunde laga den men de gjorde bara dom i typ huvuskontoret, men då åkte pappa dit istället och frågade om dom kunde laga den på deräkten. Och de gjorde dom så han kom och hämta mig med en lagad systemkamera också :)

Godnatt på er !



Kommentarer
amanda

braa ! ;D

villka skor?



Blogg: http://amandanystroom.blogg.se/
2009-08-18 @ 15:43:24

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback