josefsssons -            

kväll på vibyplan....

Hej, !   ( vet att det är ett långt inlägg men MÅSTE läsas )

Idag så följde jag och Maja med hennes mamma till ikea, vi skulle kolla på lite saker till majas rum och så.

Och vi kom nyss hem från att ha varit på Vibyplan med Reban,Kajsa,Emma,Rebecka,Jenny,Rasmus,Alex och Gustav. Vi körde nån grej med fotboll och pratade lite, men mest flumm. Ja och Alex va lika på som vanligt, ! hahah
Men i alla fall, när vi skulle gå så skulle dom skämta med oss och gömma våra typ jackor och skor, så dom gick iväg med dom och så la dom sakerna i nån buske, Men vi hittade alla saker förutom mina skor, dom va helt borta.

Men alla letade men ingen hitta dom och det va kol svart ute och så fanns det typ ler gropar och allt, tror alla typ skrek minst en gång efter att ha trampat i leran och gropen va as djup så hela skor åkte ner, Men maja har ett par ballerina skor som hennes mamma har sagt till att hon ska kasta iväg så långt hon kan bara för att dom typ är slitna och så, men maja hade dom på sig idag och efter hon trampat i leran, och så va hon så JÄVLA ARG så tog hon av sig skorna och kasta dom så långt hon kunde in i skogen. Men sen orkade ingen leta längre så jag och maja gick hem utan skor, men alla ska typ leta imorrn igen,

Och när vi kom hem va maja as sur, man trodde typ hon skulle slå sönder allt hon såg, haha och så skulle vi gå och lägga oss, och när vi kommer in va madrassen borta så hon gick in till sin mamma och ba: VART ÄR MADRASSEN ? aa och så hitta vi den sen, när vi kom in på rummet igen va lakanet borta som va där, och då gick hon tillbaka till hennes mamma och ba: VART ÄR LAKANET? och då blev det så att hon tog ett nytt hahah och så till sist in igen och fråga efter täcket och då va hon väldigt,väldigt sur och det va ute på balkongen. Aja nu ligger vi i alla fall i sängen med madrass,lakan och täcke.

En kväll på vibyplan hahahha !




Kommentarer
Julia BL

matilda: Tack så jätte mycket! Jag accepterade min tandställning redan från början, jag tycker om den. Det är charmigt och ur gulligt. Ibland vet jag inte ens om jag vill ta av den.



Blogg: http://juliabrodenlarsson.devote.se
2009-08-17 @ 03:17:39

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback