josefsssons -            

If only you could see me now

 
Gårdagen var väldigt bra faktiskt, åkte upp till skolan vid halv 11, mötte upp Lovisa ett tag innan hon tog flyget hem. Efter skolan stannade jag kvar i Stockholm till 9 ungefär, jag var nämligen tillsammans med endel från klassen hemma hos Christopher och spela poker och åt pizza. Väldigt trevligt tills jag fick världens magvärk.. Kom hem och gick direkt in till Fia där även Bella befann sig, trevligt. Sen kom jag hem och sa hejdå till min mamma som åkte till Barcelona inatt vid 3 tiden. Inte avundsjuk alls..
 
Vaknade i alla fall vid 7 imorse och gick direkt in till Fia och Bella och åt frukost med dom och nu ligger jag här i min säng och njuter av min ledighet för jag är nämligen ledig idag. Även nöjd efter att fått veta att jag fick A på mitt matteprov. Grymt!! 
 
Eftersom att jag fyller år på Söndag fick jag en liten tidig present av min fina vän Bella, Fick typ en väska/nässesär med olika krämer och grejer, så himla gulligt. Så glad över att jag har så fina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback