josefsssons -            

If i lose myself

 
Jag gillar verkligen när plugg ger resultat, fick A nyligen på en samhällsuppgift i skolan. Sjukt kul!
 
Igår var det nationella i Engelska muntligt, kan ju däremot säga att engelska inte är min grej, men hoppas de gick okej. Idag är det nationella tal i Svenska, hoppas det går bra. Börjar inte fören 3 så just nu sitter jag hemma och övar om och om igen.. 
 
förövrigt träffa jag min fina vän Fia igår, hon bjöd på hembakta subway kakor, Och kvällen avslutades med fina ord från min pojkvän. Han är underbar ♥
 

Kommentarer
joanna-livet med Asperger symdrom

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/04/veckans-blogg.html#.UWGuh8qUmxA
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)
kram



Blogg: http://domkallarmighannes.com
2013-04-11 @ 11:43:52

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback