josefsssons -            

another world

 
Förlåt för min uppdatering.. I Fredags var jag bara hemma och njöt av att helgen hade börjat. Kollade på x-factor med Fia, Malin och Mamma, Bella var över en snabbis också! Lördagen spenderades i Eskilstuna med Mamma och pojkvännen. Kollade efter julklappar och lite sånt. Och sen i Söndags gick jag och Jocke upp hyfsat tidigt och tog oss ner på julmarknaden. Låter väl rätt mysigt, men det var så himla kallt och tråkiga stånd så vi ville bara hem. Sen åkte jag iväg på match, kom hem med vinst i alla fall. 
 
Och vet ni? Jag bakade sånna där subway kakor igår. Så jag längtar tills jag kommer hem och ska få smaka en!!
 
Imorse vid tåget, kan ni tänka er att det är -15°C Ute?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback