josefsssons -            

mitt rum

Tänkte dela med mig av några bilder på mitt rum, eftersom att det va nån som undrade om jag skulle visa mitt rum nu efter jag flyttat. Och visst kan jag göra det, det är inte helt klart, men börjar faktiskt bli det nu, jag är skit nöjd en så länge !
Det som är kvar är, tv ska upp på väggen, jag ska ha ett sminkbord brevid garderoben med en barstol, glashylla till mina parfymer, försöka få till ett fint citat med massa foton nån stans och nån slags tapet/färg/sten vägg bakom sängen.
Hoppas bilderna duger, jag älskar mitt rum i alla fall ! puss :)

Kommentarer
maja

HELVETE VAD FINT! JAG DÖR <3



2011-09-13 @ 22:49:11
michelle bergström.

även om det inte är klart så är det fett jävla snyggt! hihi, lite avis faktiskt ju. ;)



2011-11-29 @ 15:50:03

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback