josefsssons -            

Varför fortsätter du när du vet att vi inte är lycklig här?

Hallå där !
Idag va det en sådär "ta hand om dig själv dag", vaknade upp med Amanda brevid mig. Kan också berätta att vi hade jordbävning inatt när hon hade sina fina snarkstunder, då ville jag typ döda henne för ett tag.

Resten av min kväll har gått till, duschat, ansiktsvatten + ansiktsmask + krämer osv, smörjt in mig, luka gott, målat naglarna, noppat ögonbrynen. Allt sånt där som får en att känna som om ett helt nytt liv påbörjat. Nu har jag städat lite i rummet, pluggat och ska sätta på en film med en kopp te till. UNDERBART !!

Kommentarer
amanda

Hahahahahaahaha så illa var det INTE !? men jag tycker om dig iaf <3<3<3



2011-10-12 @ 19:59:45

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback