josefsssons -            

och ja vet inte om jag kommer kunna lite på nån.

Jag fick en kommentar om jag hade några tips för att få långt hår !

Här kommer lite tips på man ska undvika för att inte slita på håret:

♥ Borsta helst inte håret, framförallt när det är blött.
♥ Efter du har duschat, gnugga in handduken för att torka håret utan sätt bara upp det i en turban.
♥ Ha inte knut.
♥ Du kan ta olivolja i topparna för att "reparera topparna" och sen tvätta ut det.
♥ Efter du haft hårinpackning så ta balsam också.
♥ Klipp dig var tredje månad.

jag kommer inte på nåt mera just nu, men om ja skulle göra det skriver jag till det.

Sen finns det såklart mat man kan äta som är bra för håret. Tror de va te.x fisk,brocoli,nötter och lite sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback