josefsssons -            

nobody can do everything but everybody can do something

Tjenare !

Just nu sitter jag är ny duschad efter att ha spelat match i Nyköping, det blev 3-2 till dom men jag tyckte att vi spelade en av våra bättre matcher idag alla kämpade och vi ledde en hel den av matchen men de va sista perioden dom fick in ett litet tur mål, och plus att dom ligger 3:a och vi as långt ner så jag tyckte vi spelade jätte bra mot dom.
Och domarna behöver vi inte prata om...

Men i alla fall nu sitter jag och väntar på att min kära syster ska komma hem med en påse godis till mig för att jag behöver värkligen det, för att komma över domarna.. hahaha :)
första bilden är på mig nu, hahah ny duschad och snygg, dom andra är bara för att fylla ut lite :)

Kommentarer
EVELINA

asså jag älskar dom där bilderna på dig!



erat lag verkar ha lite problem med dommarna ? haha



Blogg: http://evelinas.devote.se
2010-01-06 @ 17:40:08
amanda

kommer ihåg när jag tog den där undre bilden ,haha :)



Blogg: http://amandanystroom.blogg.se/
2010-01-09 @ 17:40:45

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback