josefsssons -            

räcker det med om jag älskar dej?

igår hade våran klass disco för 1-5: or , kan ju bara säga att nästan alla i våran klass ligger på samma nivå som dom. Hej får jag chans på dej? seriöst har man inte växt ifrån det för några år sen? :O Aja mitt under discot sprang jag ner till hallen för att spela match :) blev därimot 1-6 mindre bra, men tyckte vi kämade på bra.


Nu ska jag fixa lite hemma och tjäna lite pengar :) nice, sen ska jag tagga för ikväll, puss på det

det var bara tova som lyckades få massa bilder fr5ån kvällen, tänkte ta dom från hennes bdb men kom på att bilderna bara blir vita, så tyvär ingen bild den här gången heller :/ looovar att de kommer från ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback