josefsssons -            

rubrik :) <3

hej alla läsare !

Fredag:igår va det ingen vanlig dag i skolan utan det va friidrottsdag, det gick väl faktiskt ganska okej, frick 3 medaljer, ganska nöjd :)

silver i höjdhopp
silver i 100 m ( 2 hundradelar ifrån)
guld stafett

ja ni ser 2 hundradelar ifårn guld, men man spriner 3 lopp för ett och så går man vidare och sånt ni vet, första hade jag och Lisen som hon heter, exakt samma tid, och andra loppen hade jag bättre, men tredje asså finalen, så van hon med 2 hundradelar :) hahaha

och just de vi van stafetten :D riktigt glad för det, och niorna hade bara 3 i sitt lag så dom frågade om jag ville va vara med :p och de va jag såklart hahah gick bra där också för vi vann :D

ja och sen när man kommer hem så har man såklart as ont i huvet, senare på kvällen cyklade jag och circe ner till ica och köpte godis, sen hem till henne och kolla på idol, och sen hem till mig och så sov vi där :P

lördag: idag så ska jag tävla km i hoppning , ni får veta mera när jag kommer hem :P ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback