josefsssons -            

Helgen !!

Hej ! ♥
Oj, nu har jag inte uppdaterat på ett tag, men nu hade jag tänk att blogga om helgen !

Fredag: Jag gick hem efter en jobbig dag i skolan, och senare på kvällen gick jag upp till Evelina och sov där, det va även där jag höll på med min design men nu när jag har kollat på den här hemma har jag sett att headern är helt fel färg, är den det på era datorer också ?
Lördag: Vaknade upp och Evelina och fortsatte med desgien och vi hade riktitg roligt, senare kom Ester hem till Eve och så va vi med henne ett tag också och det va riktigt roligt :) Kolla in videon nedanför (slutet är roligast)
Senare på kvällen åkte jag och eve hem till mig och så kom även Amanda och fia dit och så sov vi alla där.

Söndag: Gick upp 07.45 gjorde oss i ordning, mamma skjutsa oss till södertälje och där ifrån tog vi pendeltåget till t-centralen och sedan åkte vi till Gröna Lund, åååh herre gud va roligt vi hade ! faktiskt väldigt stolt eftersom att jag vågar åka allt både där och på Liseberg men har faktiskt aldrig testat på fritt fall tilt men det gjorde vi, och jag trodde vi skulle dööö !



Eftersom att det va nickelodeon festival så va Molly sandén, Nanne Grönvall, EMD, Alice Svensson, Markoolio, Alexander Rybak där och sjöng, Här är ett videoklipp när EMD sjöng tyvärr är det mobil filmat men vilket jävla drag de va när dom sjöng, först hördes dom inte för att publiken sjöng och skrek så himmla mycket :P ♥
Filma när nanna sjöng också men hittar inte videon just nu !
Men nu ska jag städa mitt rum :(

Kommentarer
amanda

på min är det samma färg(L)

ååh så kul vi hade <33 (yy)



Blogg: http://amandanystroom.blogg.se/
2009-09-01 @ 16:00:39

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback