josefsssons -            

planeringar ..

Hej sötnosar !

Nu hade jag tänkt att berätta lite saker som kommer hända framöver, eller saker också jag vill göra.

♥ Imorrn åker jag till maja och är där i några dagar, vi ska träffa några och så ska vi på ung 08 och kanske på the voice med  några till, och nått disco kanske, kommer bli as kul !

♥ Jag,Maja,Malin,Alice, planerar att utnyttja våra biljjeter på silja line tror jag att det va, så vi hade tänkt att åka dit nån gång  också, kanske jossan och emma också följer med.

♥ till grönan på nikelodeon festival med Amanda


 

ja det va nog det som jag sitter och planerar, kommer bli riktigt roligt,  <3



Kommentarer
amanda

har ni fått gratis biljetter på silja? ;)

med din mamma? hä ;p

duojagpånickelodeonfestivalen ;) haha xd

på grönan med massa artister:P

och du sibel ska va med haha x)



Blogg: http://amandanystroom.blogg.se/
2009-08-12 @ 14:01:11

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback