josefsssons -            

kände dig för länge sen, men inte längre

Hej bloggen !
Idag har jag spenderat en hel dag i skogen tsm med skolan, vi har väl gjort allt ifrån gått, luktat på växter, antecknat och sånt där kul skolan kan hitta på.. När jag kom hem somnade jag rätt snabbt, sen har jag försökt jobba med arbetet vi fick i uppgift att göra, samtidigt som jag har kollat på "modelljackten" med Kenza och Andreas. Grymt för er som inte sett det. Första avsnittet hittar ni här ---> Klicka
Mamma köpte ett nytt minneskort till mig, men det va inte sånt man kan knäcka och sätta in direkt i datan, så vi letar vidare, och jag vet att bloggen är rätt tråkig nu, men jag ska komma på nåt bra tills kameran är igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback