josefsssons -            

jag hatar när man inte vet vem man ska lita på

Just nu sitter jag och försöker tagga inför matchen, har nyss städat mitt rum lite. Men tänkte skriva lite om igår.

Jag och Eve visst inte vad vi skulle göra så vi valde att hitta på nåt tsm, det började med att vi satt framför data, och ja fredagkväll framför datan :O no life. Så vi ringade våra föräldrar och kolla om dom kunde hämta oss på centralen och köra oss till heron, men de gick ju inte enligt våra planer. Så vi bestämde oss att gå och äta en kycklingsallad, det tog då runt 1 timme att gå upp för trappen och ut genom dörren, fråga inte vad vi höll på med. Men i alla fall när vi kom fram så kom vi och tänka på en kebab tallrik med pommes :) visst lät det godare ? Hahah de tyckte i alla fall vi så vi drog till grillen och åt det, och jag kan bara säga att så roligt vi hade har jag inte haft på länge, och då är det RIKTIGT ROLIGT för jag och eve brukar oftat göra alla skoldagar fulla med skratt, men det här va överlägset !

sen gick vi och hyrde en film, hann inte se den för vi såg en annan också hahha men vi får väl se den idag :)

SÅ LYCKAD KVÄLL MED SKRATT FÖR TYP 2 ÅR FRAMÅT !

Men nu ska jag tagga till matchen, efter att ha ätit typ 1 kilo lök, hahah just de det glömde jag säga, jag hatar ju vanlig grönsallad, och bara för det skulle eve tvinga i mig det, och så skulle jag äta dom vitaste lite hårdere, men vad tar jag? jo en hel jävla tugga med lök :O och så va det 2 olika såses till kebaben som jag hade på löken också , va väldigt nära på aatt spy där. Känns fortfarnde att jag ätt lök :O bläää.

nej nu blev det här inlägget väldigt långt så nu skriver inte jag mera hahah, kommer kanske videoklipp från kvällen också :D puss


bildbrist !



Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback