josefsssons -            

Väldigt bra dag

Hello !... ♥
Idag så hade vi 5 kamp i skolan, riktigt roligt va det ! mitt lag kanske inte va det bästa men jag hade i alla fall kul med motståndarlagen, "jag tar den" hahah dom som va med fattar !
Och sen va det avslutning i stallet också, också riktigt kul. Jusst det på Torsdag så är vi lediga från skolan, as skönt. Men tar tar Evelina och Ester och åker till Gröna Lund istället, vi kommer ha det bäst tjejor ! ♥

Men nu ska jag lägga mig och kolla på tv, och så blev det tyvärr inga bilder för jag kunde inte deräkt springaa runt med en systemkamera och ta kort, pluss att den är lite sönder :( Men ni får stå ut ett inlägg utan bild.


Mitt nya linnen från Gina Tricot 99 kr
(man ska kanske ha ett linnen under eller nåt)


Och så vill jag önska mina söta läsare en mysig kväll !


Kommentarer
Anonym

Hejsan! :) Jag är en tjej som bloggar om min pappas missbruk och om min egna kamp om att inte hamna i hans sits.



Följ gärna våran vardag och mina tankar och upplevelser kring alkohol!



Kram

L



Blogg: http://suralkohol.blogg.se/
2009-06-09 @ 12:03:49
amanda

fint linne :)



är val inte lediga hela torsdagen ? :p



Blogg: http://amandanystroom.blogg.se/
2009-06-09 @ 15:37:22

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback