josefsssons -            

please come home to me

Igår åkte jag upp till Stockholm med min pojkvän, vi gick runt i stan, vädret var underbart, och jag mådde sjukt bra. Sen gick vi till kungshallen och åt, sen satt vi bara ute i solen till bion började, vi köpte jordgubbar innan och så satt vi och åt dom under bion, jätte gott haha! Vi såg nya American pie, värd att se faktiskt!!

Sen efter filmen tog vi pendeln till södertälje där hans pappa hämtade oss, Där ifrån övningskörde jocke och ja fick snällt åka med, haha nej han är faktiskt duktig!

När vi kom hem kolla vi på big brother och sen sov han hos mig också, puss


Kommentarer
michelle bergström

Hur gammal är jocke? :)



Blogg: http://michellebergstrom.se
2012-05-07 @ 20:40:20

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback