josefsssons -            

love my life

Just nu är jag otroligt glad, dagen har flytit på bra. Hade inga vanliga lektioner förutom språk och där hade jag tillsammans med Amanda ett föredrag som gick rätt bra, samtidigt som vi klarade av ett svårare papper. Stolt haha. Sen var vädret jätte bra, och jag avklarade NP engelska muntligt!

Förövrigt har jag och Amanda typ skrattat hela dagen och nu har jag skickat in en uppsats som ja skrev klart nyss, även gjort klart min andra bild uppgift. Känns skönt av man kan bocka av lite läxor från listan!!
Just det, vi hade spexfoto idag också, skit kul och det lär ni se när jag får se det :)

Snart kommer Jocke in men jag ska först duscha så nu måste jag stänga av, men känner att jag kommer vara glad hela kvällen, det är helg imorrn också, ännu bättre haha!!

Och just det jag fick reda på massa mer bra saker kring gymnasiet jag sökt, så är rätt pepp på det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback