josefsssons -            

summer

Jag mår så jävla bra just nu, förutom att vädret var helt underbart och jag gick runt med hörlurar med sjukt taggad musik i så känner jag att jag ligger i med pluggandet, och det är verkligen inte jobbigt, utan nästan kul när det går bra lixom. Kommer hem gör en kopp te, tar datan till bordet och börjar plugga, det är fan underbart !

Och när man har tanken att det bara är drygt 45 skoldagar och ungefär 80 vanliga dagar kvar till sommarlovet så blir man så sjukt peppad !! Det som får mig ännu mer pepp är ju att jag får pengar för mina betyg destu högre betyg destu mera pengar, behövligt till sommarn! En annan sak är att jag vill in på mitt gymnasium, ja det finns mycket som får mig peppad. Även mina vänner, ååh vad jag älskar dom. 

OCH FAN VAD JAG ÄR PEPPAD PÅ SOMMARN, DET KOMMER BLI GRYMT!!!!

ja ni hör ju, jag mår bra hehe !! :)

Kommentarer
Bella

Vad glad jag blir! Vi ses snart, puss på dig.



Blogg: http://Bellasegerlund.devote.se
2012-03-22 @ 17:03:58

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback