josefsssons -            

please don't leave me!

Tjenare, tänkte bara dra igenom lite vad jag har gjort under dessa dagar utanför bloggen.

I fredags åkte jag upp till Stockholm, åt inne i stan med  Maja och sen tillbringade jag hela kvällen tsm med henne och några andra människor. Sov även kvar där, för att sen dagen efter gå upp tidigt och dra mig hem till en "tunering i innebandy". Problem var bara det att jag vaknade 08.01 och bussen gick 08.06, men vet ni? jan hann!!! Och spenderade därefter hela dagen nere i hallen tillsammans med massa andra vänner. Och vill ni veta en till sak ? Vi vann hela tuneringen, kom hem med en guldmedalj och allt.



I lördags efter innebandy åkte jag hem duscha, åt och bytte om för att sen åka vidare in till Strängnäs för partajj, Det var väldigt trevligt och kvällen slutade bra!




sen i Söndags var jag och mina vänner ute i solen och hade det skönt, bakade cupcakes och bara tog det lugnt hela dagen :)
Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback