josefsssons -            

FLASHBACK

Under Januari levde jag bara livet med mina vänner, eller bara och bara, det var underbart !
Jag var även beroende av att hitta mina leopard sören, men hittade aldrig nåra..
Under Februari var jag helt inställt på att jag skulle ha en tatuering nån gång i livet
Jag fotade även ganska mycket just då
Vi drog på skidresa med hela konfan
Jag fyllde 15, haha
Under April var det grymt mycket plugg, så det var väl det som fick mest tid..
Fast vi han i alla fall med några chill kvällar, som när vi grillade i lottenlund!
Vi vann även skol innebandyn, Utklädda till avatarer
Jag praoade hos Bingo
Jag blev även konfirmerad, och nej jag är inte kristen..
Jag körde sopbandy, så jävla kuuul.
Och så vart det sommarlov :D :D :D
Sen åkte vi till kroatien i 2 veckor tsm med min familj och Circes familj, gymt !
Hade massa fina kvällar tsm med många människor, minnen jag aldrig glömmer !
Under Juli, levde vi bara livet och njöt av sommarlovet, tog mig runt överallt med min moppe även om jag inte hade mitt körkort, så bestämde mig igen för att börja plugga, men gav upp rätt snabbt eftersom att det funkade utan kortet... dumt..
Njöt så gott jag kunde dom sista dagarna innan det var dags att börja skolan igen...
Åkte därför med en av mina bästa kompisar, Fredrik, Till hans landställe, mysigt
Sen var det dags att börja skolan igen, och våra coola lärare startade med ett fint uppträdande
Skolan var igång men vi gjorde det bästa av det och fortsatte göra saker, dro därför till Veronica maggio, finner
ett ord magiskt.
Åkte och kollade på ulrik munther som var ett stort intresse då
Träffade även en annan som jag var besatt av, Andreas Wijk !!
Drog på kryssning med Amanda, hennes syster med pojkvän, sjukt kul
Började med Neu Lash, funkade hur bra som helst!!
fortsatte med fina kvällar med fina människor
Blev av med min tandställning, underbart!!
Hade sjukt kul dessa kvällar!!
Hade värdens bästa prao, hade hur kul som helst
Tillbringade väldigt många dagar i Stockholm, både för vänner med också för mina små jobb hos One piece och Zaiperall
Denna underbara sak fick ta del av mitt liv !!
Avslutade året med mitt bästa nyår, tsm med 25 andra personer, helt grymt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback