josefsssons -            

tonight, it´s just you and me

Jag har blivit rätt usel på det här med att uppdatera, men jag är oftast inne i min mobil och då blir det inte att jag slår på datan, däremot har jag ju blogg appen men använder inte den heller så flitigt.. Men lite uppdatering sen sist.

I förr går spenderade jag hela dagen med Fia, Kollade på film om jag inte minns fel, På kvällen runt 12 gick jag ut och mötte jocke, vi tog en liten promenad och snacka

Igår va jag tsm med mamma och min syster hos min kära mormor och fikade lite, sen på kvällen kom Jocke hit och va här hela kvällen, trevligt 

Och idag har jag varit med min kära vän Amanda, fika nere på "anna på torget", satt där i några timmar, gick hem till mig en stund och sen gick vi ner till berri och käka en pizza, Super gott !!

Men det var väl att från mig, tack och hej !
Glöm inte att följa mig på instagram där får ni mycket mer uppdatering !

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback