josefsssons -            

six feet under the stars

Tjena, jag måste faktikskt dela med mig av två smarta tjejers resa till ett gymnasie öppet hus. Det var sjukt.
Sätter oss på tåget vid 5 tiden kommer fram halv 8, 25 min innan det stängde. Det säger väl kanske det mesta.

Men vi hade inte kolla adressen så nogrant så jag slog upp en karta på min kära iphone, den tog oss dit jag trodde att vi skulle, efter vi tagit 6 olika pendeltåg/tunnelbanor, och gått runt hela stockholm. När vi väl kommer fram insåg vi att vi hade hamnat på deras huvudkontor. Båda tänkte samma sak, Jag vill dö.

Sätter och på tågen hemåt igen, tänkte, vi kom lixom inte ens fram?? Och det kunde vi ju inte leva med så vi fortsatte leta oss fram, och tillslut efter massa andra saker så kom vi faktiskt fram, och det var sjukt värt för dom va as sköna och det verkade jätte bra, grejen varför vi inte hittade till gymnasiet kanske var för att det är nystartat och inte ens uppbyggt så dom hade hyrt en lokal. Men det ska starta nu, så jag ska lätt söka dit !!
Någon stans i världen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback