josefsssons -            

you know what is beautiful? read the first word again

Hejsan alla fina, tänkte slänga in ett litet inlägg innan vi drar oss ut på stan.

I tisdags kväll kom jag hem från Maja, gud vad jag saknat den tjejen. När jag kom hem kom Jocke till mig och käkade semlor, sen kollade vi på Big Brother, och jag försökte packa till Göteborg men det gick inte så bra..

Igår, vaknade upp brevid en fin kille, kastade mig in i duschen och sen började jag packa medans han log kvar och sov en stund. Började fixa mig och mellan varven hade jag kittelkrig med jocke, rätt kul när han är så kittlig. Aja sen gick vi ut och jag väntade på Amanda och hennes pappa som skulle köra oss vidare till tåget mot Göteborg, så vi stog där ett tag och gled runt på isen som var utanför mitt hus typ, haha !

Sen kom vi på tåget, och vi hade jävligt kul och skrattade tills båda somna, kom fram hit och det regnade.. Nu sitter vi i alla fall hemma hos Alexandra och det är en jätte fin lägenhet, vi ska snart ut på stan och shoppa, sen blir det bio ikväll ! Men vi hörs då, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback