josefsssons -            

you found me

Hej alla, kan ju börja med att säga att vi äntligen har fått lov, hur skönt som helst. Och sen var det ett tag sen jag bloggade så tänkte bara berätta lite snabbt vad jag fyllt dessa dagar med.

Fredagen började med att vi fick vårt efterlängtande lov, resten av kvällen tillbringades med Amanda och Fia, vi gjorde fruktsallad och sen kom även Jocke hit, vi satt och spelade drawsomething, haha as kul. Adda Matildaj om ni vill spela mot mig !!, i alla fall sen drog Amanda och Fia in till Fia och jocke stannade kvar och sov hos mig. Finns inget bättre än att vakna upp brevid den killen!

Sen Lördagen spenderades tillsammans med Bella, Amanda och Fia vi åkte in till Eskilstuna och typ..åt? haha, drog till subway, satt där ett tag, drog vidare till ett fik där det blev hur mycket skratt som helst, sen vidare till godisland.. Sjukt hur mycket vi åt. Men de gillar jag, senare på kvällen kom även Sally, Amanda N, Evelina och Johanna hit och så skulle vi ha film maraton men det blev bara en film, men det var mysigt endå, tack för kvällen tjejer :)

Just nu har jag precis ätit frukost på sängen med en film framför mig och Amanda brevid mig, underbart !
Min helg har alltså varit sjukt mysig, hoppas ni också haft det bra, puss ! ♥ (ett plus till er som läste allt)
Bilder från helgen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback