josefsssons -            

Tisdag 18/12 2012

 
Dagen har varit väldigt lång men ändå helt okej. Började dagen vid 1 då vi fikade på lektionen, nästa lektion bestod av film och de två sista lektionerna var inte lika kul.. Skulle sen ta tågen hem, hann med ett tidigare än vad jag trodde eftersom att de var försenat. Kom till läggesta, men det gick ingen buss.. så kom inte hem fören runt halv 7 tiden.. 
 
Har precis kollat på julkalender (som förövrigt är grym) och nu ska ja plugga lite.. puss
 
(lovar att jag inte var såhär sur under dagen)

Kommentarer
bella

För det första vill jag bara säga att du är väldigt väldigt snygg. Och för det andra så vill jag bara meddela att jag inte tycker om att din uppdatering s u g e r. Var kreativ och ge mig något att läääääsaaaaaaaaaaaaaaa



Blogg: http://bellasegerlund.devote.se
2012-12-22 @ 23:05:03
Amanda Nyström

Hallå där snygging !! Länge sedan vi sågs eller hördes av nu.. Hoppas du haft en bra jul i alla fall och att allt är bra med dig !



Blogg: http://amandanystroom.blogg.se
2012-12-28 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback