josefsssons -            

somebody that i used to know

Tänkte dra en kortfattad genomgång av min helg,

Fredag: Först umgicks jag med mina fina vänner Amanda och Fia, senare drog jag in till Jocke och sov också där!

Lördag: Gick hem tidigt för att sedan ta mig tillsammans med laget på en liten innebandy "tunering", när jag kom hem åt jag middag tsm med mina vänner, och efter det hoppa jag in i duschen och sedan gick jag hem till Sally där även Evelina och William höll hus, vi spelade spel med massa ljus under earth hour, fick i mig endel bullar också.. När jag skulle ta mig hemåt, ringde jocke och frågade om jag ville komma och bada jacuzzi hemma hos dennis, vilket jag ville, så jag drog dit. Och sen följde han med mig hem och sov här :)

Söndag: vaknade upp tillsammans med Jocke, sen var jag en stund med Fia, Sally, och Johanna för att sedan ta sig hem till pappa som fyllde år. Åt god mat osv, mysigt ! Sen drog jag in till Fia när jag kom hem och kolla på big brother som vanligt ! :)

Kommentarer
michelle bergström

Sjukt fina ögon!



Blogg: http://michellebergstrom.se
2012-04-03 @ 22:56:18

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback