josefsssons -            

SVAR

Några frågor jag missat, men tänkte dela med mig av lite svar !

Miranda: Du har helt rätt, jag använde mig av en nikon kamera, vilket jag fortfarande gör. Kameran heter Nikon D40, rätt gammal men jag kan inte göra nåt annat än att älska den. kram, (känns som jag svarat på den här frågan endå? )

...: Varför jag fick tandställning var både för att jag hade ett överbett och för att när jag var liten ramlande jag och bet igenom min läpp, vilket även gjorde att min enda framtand stog utåt. Så sjukt fult. Men nu är allt spikrakt och jag är så jävla glad !!

Amanda:Tack så mycket, hmm, jag kommer tyvärr inte ihåg vart jag köpt den, däremot står det "OnlyMasLife" i den, om jag inte minns helt fel kostade den 500 kr om du vill söka upp den på nåt sätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback