josefsssons -            

jag kände dig för länge sen, men inte längre

´Trodde jag skulle kunna blogga som vanligt idag, men pappa glömde ta med sladden så blev inget med det. Jag har i alla fall fixat nytt minneskort till kameran, men nu saknas bara överförnings sladden som jag inte behövde eftersom att mitt förra minneskort gick att stoppa in direkt i datan. Men jag hämtar den imorrn och då kommer massa bilder !

Just nu har jag precis myst med min katt som flyttade hit till mig och mamma idag, (bott kvar hos pappa väldigt länge) har även lyckats proppa i mig kakor och te som vanligt. Nu har jag bara ångest över spanska provet som vi har imorrn, har jag pluggat ? nej.. och varför pluggar du inte nu då? jag har seriöst ingen aning. faaaan.

Aja nu ska jag plugga lite.. eller jag ver hur det kommer sluta, men det lät ju bra ! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback