josefsssons -            

Vi tänker sällan på vad vi har, man alltid på vad vi saknar.

I fredags var jag ledig från skolan och åkte upp till Stockholmsmässan med Fia, Fick massa fler alternativ på gymnasium. Sen spenderade vi även hela kvällen inne i stan. Mysigt. Fick även med mig tröjan på bilden hem, och även underkläder.

Gårkvällen spenderades tillsammans med massa trevligt folk :) Och idag har jag varit nere på julmarknaden och tog även en fika nere på torget med lite vänner.

Nu har jag suttit i några timmar och tillslut fått ihop mitt repotage som ska vara inne imorrn, ska även ta en dusch och sen plugga till provet vi även har imorrn. Puss ! 


Kommentarer
Anonym

Ditt rum ser fint ut! Kan du inte lägga upp bilder på det? :)



2011-11-28 @ 14:36:14
Anonym

har du fått kuk i röven?



2011-11-29 @ 19:05:50

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback